Відгуки клієнтів

Залишити відгук 

24.05.2017

Тоня

Вдячна за придуману акцію по встановленні домофона в квартиру. Свого часу ми не встановили трубку і це додавало багато незручностей. Завжди не вистачало грошей на підключення. Але на початку року дізнались про акцію в компанії. Дуже вигідна була пропозиція. Доступна вартість та ще і квартал без нарахування оплати за технічне обслуговування. Дякую. 

05.04.2017

Галина Петрівна

Моя історія про те, як зламався домофон в моїй квартирі. Майстра прийшлося чекати тиждень! Терпець урвався. Жаліла всіх грошей, що були сплачені напередодні. Але майстер, який все ж таки прийшов – був на висоті. Головне з умілими руками. Моя вам подяка.

15.03.2017

Аля

Проблема з квитанціями. У нас погані поштові скриньки. Але добре що в компанії є послуга щоб відправити квитанцію на електронну пошту. Дуже зручно, орієнтовані на клієнта. Дякую. В жодній компанії такої послуги нема. 

03.10.2016

Архіп

А я не хочу користуватись послугою. Чому мені ваші співробітники телефонують і оголошують про заборгованість? Я скільки разів попереджала що послуга мені не потрібна! Відключіть мене! Чому ніхто не реагує? Я не хочу писати вам ніяких заяв!

Відповідь: Шановний абонент! Згідно діючого законодавства ви повинні офіційно у письмовому вигляді розірвати договір на технічне обслуговування домофона. Дякуємо за ваше звернення. Ми працюємо для вас.

08.08.2016

Veronika_2016

Змушена написати з приводу тарифів. Маю квитанцію на 33,00 грн. Багато чи мало? За рік 132,00 грн. Я плачу за інтернет раз на місяць більшу суму ніж за домофон за рік. Коментарі зайві. 33,00 грн на місяць – це аж 11,00 грн на місяць, на сьогодні майже 3 жетона на метро, або 1,5 батона. Зато чисто в парадному і стороннім обмежено доступ. Саме цього ми прагнули коли давали згоду на встановлення системи. І це найменший тариф з усіх існуючих на сьогодні. 

12.05.2016

Vik_2000

Скористався новою послугою - сплатив квитанцію вдома, коли отримав ключа на замовлення. Зручно, може ця послуга стане постійною? Дякую.

19.02.2016

Світлана

Була потреба в додаткових ключах. Зробили замовлення, доставили вчасно, приємно здивувала вартість ключів, найнижча в місті. Дякуємо.

17.02.2016

Невідомий

Я з Василькова. Вчора приїздив ваш майстер, встановлював якійсь доводчик чи щось таке на двері. І все це о 22-й годині. Невже не можна було приїхати раніше? Було так шумно, він щось сверлив, вибивав. Я живу на 1-му поверсі, вже збирався лягати, а тут він. Розберіться з цим!!!!!!!!!!!!!

 

Відповідь: Шановний абонент, приносимо свої вибачення за цю ситуацію. Нажаль у майстра була затримка на складному об'єкті, тому він зміг приїхати до вас лише в таку пізню годину. У нас працюють дуже відповідальні співробітники, які прагнуть виконати ремонтні роботи якомога оперативніше. Для запобігання подібних випадків з майстром проведена пояснювальна робота. Дякуємо за ваше звернення, ми працюємо для вас. 

15.01.2016

Семен Вікторович

Мав справу з компанією Укрбудсвіт. Встановили домофонну систему на під’їзд. Досі задоволені всі мешканці будинку. Дякую за гарну роботу!

09.11.2015

Володимир

А ми вже рік користуємось цією послугою. Проживаю по вул. Білоруській. Дуже задоволені зараз. Чисто в під’їзді, сторонні не заходять (якщо самі мешканці не пускають всяких підозрілих осіб((). Двері не міняли, встановили все обладнання на своїї, тепер сплачуємо невеличку плату щокварталу. Серед всіх послуг на сьогодні, це найменша вартість, а користі чимало.

13.12.1901

Петрович

Раньше ніколи не робив платежі через картку банка. Вирішив спробувати. Сам не зміг розібратись, подзвонив в службу підтримки домофоноої компанії. З привітливою дівчиною пошагово заповнив всі дані, дуже компетентно було мене проінформовано. Платіж пройшов, дякую. Ще хочу додати, що дуже добре, що не довелось тиснути ніяких кнопок на телефоні і слухати автовідповідач, одразу чуєш живий приємний голос співробітниці компанії))