Наші історії

 Абсолютно життєва історія.

Один з жителів 1-го поверху, вважаючи себе фахівцем-електриком, вирішив, що електроживлення встановленої в під'їзді домофонної системи, підключено до його квартири, і він оплачує використану електроенергію. Недовго думаючи, він відключив обладнання і закрив до нього доступ. Перед Новим Роком під'їзд залишився без тепла і спокою. Ніякі вмовляння сусідів не діяли. Жителі звернулися за допомогою в нашу домофонну компанію. Завдяки наполегливості нашому майстру вдалося домовитися і зустрітися з жителем 1-го поверху, спокійно і грамотно пояснити, як підключена і працює домофонная система. Аргументи кваліфікованого фахівця подіяли, недовірливий абонент надав доступ до обладнання, майстер все відремонтував. Жителі були вдячні доброзичливим і грамотним фахівцям домофонної компанії. І взагалі установка на під'їзд домофона була найкращою нашою ідеєю.

 Нетривіальна новорічна історія.

Перед Новим Роком, коли і так вистачає метушні і суєти, в одному з під'їздів двері перестали відкриватися електронними ключами. Люди довго мерзли біля під'їзду, намагаючись потрапити додому, до того ж руйнувалися їхні плани. Жителі були обурені. Звичайно, подзвонили в домофонну компанію. Колл-центр прийняв заявку, відразу ж передав її в сервісний відділ. Незважаючи на велику кількість викликів, майстер без зволікання виїхав за нашою адресою, провів ремонт, відновив працездатність системи. Завдяки швидким та злагодженим діям кваліфікованих фахівців проблема була усунена, мешканці з хорошим настроєм і комфортом зустріли свято.

 І так буває.

За заявкою мешканців майстер домофонної компанії проводив ремонт викличного блоку. Несподівано з балкона квартири на дах вхідних дверей під'їзду випало кошеня. Довелося майстру йти за драбиною і рятувати його. Господиня була рада, кошеня, ймовірно, теж. Ремонтні роботи тривали довше запланованого часу, але щаслива розв'язка раптової пригоди зігрівала душу. Людяність і чуйність - важливі якості наших фахівців.