Чи потрібно економити на договорі на технічне обслуговування?

Ось нам і встановили домофонну систему. Тепер наше парадне захищено від сторонніх осіб, а чистота і затишок в парадному буде залежати тепер тільки від нас, мешканців. Провели збори мешканців на предмет, чи потрібно нам технічне обслуговування домофонної системи. Здавалося таке просте питання, але воно розділило збори на два табори, прихильників і супротивників укладення Договору на обслуговування домофонної системи.

Тепер по порядку. Аргументи противників укладення Договору були вельми вагомі. Що може статися, запитували вони, адже домофонная система сучасна і нова, призначена для активної експлуатації. Всі основні вузли захищені та не мають відкритого доступу, а все обладнання знаходиться в закритому опалювальному приміщенні. Тим більше, і це був їхній головний аргумент, фірма-установник надала гарантію. У разі виходу з ладу системи всі ремонтні роботи по відновленню проводяться безкоштовно.

А ось аргументи прихильників укладення Договору були більш переконливі. Судіть самі. Вони почали з головного аргументу супротивників.

Гарантія. Виявляється, що гарантійний ремонт домофона, як і будь-який іншої побутової техніки, передбачає усунення тільки тих неполадок, які безпосередньо можуть бути пов'язані з виробничим браком, та й то тільки в перебігу певного періоду часу. А ось все що стосується недбалого ставлення, то чи перепадів електрики, температур, то чи вандальних дій третіх осіб, недотримання правил експлуатації, самостійного втручання в роботу системи, що частенько буває в період ремонту квартир, виявляється, не підлягає гарантійному обслуговуванню. У цих випадках при відсутності Договору на технічне обслуговування домофону, фірма-установник відмовить нам у ремонті, або виставить рахунок за комерційною ціною. Ціна буде враховувати всі кризи, всякі курси, і доставку запчастин кораблем через півсвіту. Не виключено, що нам доведеться розщедритися на суму, часом порівнянну з вартістю нової установки домофона. А час? Час простою не робочої системи. Адже при укладанні Договору, термін ремонту обмовляється мало не 24 години. Все залежить від характеру і причини поломки.

Ось Ми і вирішили укласти Договір на технічне обслуговування домофону.

  • За комплекс послуг фірми з підтримки працездатності всієї системи щомісячна абонентська плата становить в середньому 11 гривень. Погодьтеся, сума невелика, для бюджету не накладно.

  • Заявки на ремонт приймаються без вихідних з 9-00 до 20-00. Що нам, як замовнику послуг, дуже зручно.

  • Фахівці сервісної служби приходять за викликом з пронумерованим бланком замовлення-наряду на ремонтні роботи, де після закінчення ремонту замовник, тобто Ми, підписуємо його, що задоволені якістю та термінами виконання робіт.

Тому, наша рекомендація - не економте на технічному обслуговуванні домофонної системи.

Як говориться - «Скупий платить двічі!» 

Довіряйте тільки досвідченим і високо кваліфікованим фахівцям, що працюють в легальних, зарекомендовавших себе на ринку компаніях! І пам'ятайте! Без технічного обслуговування будь-яка мало-мальськи незначна поломка перетворить Вашого «сторожа», домофонну систему, просто в набір непотрібних плат і дротів.