СТОП шахрайству.

Дотримання законних прав та інтересів наших абонентів є одним із пріоритетів діяльності Київської асоціації домофонних компаній.

Жодне звернення або зауваження клієнта не залишається поза нашою увагою. На ряду з цим Ми постійно інформуємо наших абонентів, мешканців багатоквартирних будинків, утримуватись від придбання у сторонніх осіб будь-якого обладнання для домофонної системи, зокрема електронних ключів.

Враховуючи багаторічний досвід роботи у цій сфері ми, на жаль, маємо достатньо велику кількість випадків недобросовісної поведінки окремих осіб.

Дані особи прагнуть, так званої, "легкої наживи" та пропонують, а іноді й нав’язують, товар чи послуги сумнівної якості без будь-яких гарантійних зобов’язань.

Трапляються випадки коли взагалі ці «шахраї» просто беруть гроші й зникають.

Ми фіксуємо непоодинокі випадки таких дій, як прояв звичайного  обману покупців, за визначенням законодавства – шахрайством.

До нас часто звертаються наші абоненти з питанням: «Як я міг визначити недобросовісність такого продавця-"шахрая"?»

Особи, які мають намір «заробити» таким чином гроші, як правило:

 

  • розміщують об’яви з номерами своїх телефонів на вхідних дверях багатоквартирних будинків без зазначення своїх інших контактних даних, тим самим намагаючись приховатися від подальшої відповідальності;

  • свої оборудки вони проводять або на вулиці, або біля Ваших дверей без надання квитанцій та відповідних документів, де вказуються всі реквізити так званої «фірми».

 

Не зважаючи на те, що зазвичай виправлення ситуацій, пов’язаних з придбанням товару неналежної якості нашими абонентами лягає на наші плечі, проте негативні моральні та матеріальні наслідки все одно несуть мешканці – потерпілі від зазначених правопорушень.

На наш погляд єдиним дійовим способом уникнути негативних наслідків та не стати учасником правопорушення – це не реагувати на сумнівні пропозиції від невідомих осіб.