Чемність — норма життя!

Щодня в єдиний Колл-центр Київської асоціації домофонних компаній з різних питань звертається велика кількість наших абонентів. Як правило це консультації: з питань установки аудіо та відео домофонів у багатоквартирних підїздах, заявки на ремонт, а такожпитання по оплаті за технічне обслуговування.

Всі люди різні, зі своїм настроєм, питаннями, проблемами. Ми раді кожному дзвінку, як позитивному, так і негативному. Це вчить нас виправляти власні помилки і покращувати якість обслуговування.

Завдання наших операторів - грамотно проконсультувати клієнта, оформити заявку, надати всю необхідну інформацію і допомогти абоненту в вирішенні його проблеми.

Буває що абонент, звертаючись до Кол-центру з тієї чи іншої причини, починає розмову на підвищених тонах і налаштований вкрай негативно. У таких випадках операторам важливо уважно вислухати абонента, заспокоїти і знайти найпростіше рішення виниклої проблеми. Як правило, в процесі спокійноїта ввічливої розмови настрій замовника завжди змінюється на позитивний.

Надання послуг, обслуговування населення, спілкування з людьми вимагають максимальної уваги і відповідального ставлення. Тому оператори нашого Колл-центру: доброзичливі, ввічливі, коректні і професійні, адже взаємоповага і терпіння завжди допоможуть знайти спільну мову і вихід навіть із самої складної ситуації.

Наша команда професіоналів працює для вас! Зателефонуйте на багатоканальні телефони 044 490 71 11 та 068 490 71 11 і ми відповімо на всі ваші запитання.

Є питання або потрібна допомога?

Замовляйте дзвінок консультанта!

Дякуємо, запит відправлений. Ми скоро зв'яжемося з вами!
Чат с менеджером