Щодня в єдиний Колл-центр Київської асоціації домофонних компаній з різних питань звертається велика кількість наших абонентів. Як правило це консультації: з питань установки аудіо та відео домофонів у багатоквартирних підїздах, заявки на ремонт, а такожпитання по оплаті за технічне обслуговування.
Всі люди різні, зі своїм настроєм, питаннями, проблемами. Ми раді кожному дзвінку, як позитивному, так і негативному. Це вчить нас виправляти власні помилки і покращувати якість обслуговування.
Завдання наших операторів - грамотно проконсультувати клієнта, оформити заявку, надати всю необхідну інформацію і допомогти абоненту в вирішенні його проблеми.
Буває що абонент, звертаючись до Кол-центру з тієї чи іншої причини, починає розмову на підвищених тонах і налаштований вкрай негативно. У таких випадках операторам важливо уважно вислухати абонента, заспокоїти і знайти найпростіше рішення виниклої проблеми. Як правило, в процесі спокійноїта ввічливої розмови настрій замовника завжди змінюється на позитивний.
Надання послуг, обслуговування населення, спілкування з людьми вимагають максимальної уваги і відповідального ставлення. Тому оператори нашого Колл-центру: доброзичливі, ввічливі, коректні і професійні, адже взаємоповага і терпіння завжди допоможуть знайти спільну мову і вихід навіть із самої складної ситуації.
Є питання або потрібна допомога?
Замовляйте дзвінок консультанта!