Зробіть заявку і на Вашу адресу буде доставлено ключ з гарантією на його якісну роботу. УВАГА! На ключі, придбані у сторонніх осіб, гарантія не розповсюджується.
Для дитячих садочків та шкіл Ми пропонуємо популярну послугу з встановлення системи контролю доступу та відеоспостереження. Такі заходи не тільки запобігають потраплянню на територ...
Власники котеджів і заміських будинків крім відеодомофона для контролю доступу можуть встановити нашу охоронну GSM систему, яка без підключення до пульта охорони і абонплати дозвол...
Є питання або потрібна допомога?
Замовляйте дзвінок консультанта!
Дякуємо, запит відправлений. Ми скоро зв'яжемося з вами!
Запрос звонка
Дякуємо, запит відправлений
Ми скоро передзвонимо вам.
Свяжитесь с нами
Дякуємо, повідомлення відправлено
Ми скоро зв'яжемося з вами.
Як зареєструватися на сайті
Якщо у вас виникли складнощі з проходженням реєстрації на сайті, то ця інструкція вам допоможе.
1) введіть свій короткий особовий рахунок (см. нижче на квитанції)
2) адресу, де встановлений домофонний пристрій (трубка/відеодомофон)
3) ПІБ та діючу електронну пошту
4) пароль
5) натисніть - "Зареєструватися"
Після цього вам на електронну пошту прийде лист с посиланням для Активації кабінету (може бути в папці Спам). Перейдіть за посиланням та активуйте свій кабінет.
Для реєстрації на сайті вам потрібен Номер особового рахунку для реєстрації на сайті. Нижче представлені приклади квитанцій по оплаті за технічне обслуговування домофона, де в зеленому прямокутнику жирним шрифтом виділено Номер особового рахунку для реєстрації на сайті.
Якщо вас обслуговує компанія ТОВ «БЕЗПЕКА ДОМОФОН»:
Якщо вас обслуговує компанія ТОВ «БЕЗПЕКА ДОМОФОН+»:
Якщо вас обслуговує компанія ТОВ «Лівобережжя Укрбудсвіт»:
Якщо вас обслуговує компанія ТОВ «Правобережжя Укрбудсвіт»:
Якщо вас обслуговує компанія ТОВ «Укрбудсвіт Правобережжя+»:
Якщо вас обслуговує компанія ТОВ «Укрбудсвіт Правобережжя»:
Якщо вас обслуговує компанія ТОВ «БЕЗПЕКА ДОМОФОН ПРАВОБЕРЕЖЖЯ»:
Якщо вас обслуговує компанія ТОВ «Топлінія»:
Служба якості
Ми хочемо, щоб кожен абонент був задоволений якістю послуг домофонної компанії.
Якщо у вас є питання, скарги або пропозиції - звертайтесь до нашої «Служби якості»:
— за телефоном 067 469 11 61 — на пошту empl@ukrbudsvit.com
Ми обов'язково розглянемо ваше звернення і відповімо протягом робочого дня.