Для чого потрібна панель виклику в домофоні

Виклична панель – основний елемент домофонної системи, що відповідає за здійснення виклику гостем господарів приміщення. Панель обов'язково оснащена мікрофоном та динаміком для двостороннього аудіозв'язку. Другий тип пристрою характеризується наявністю додаткового вбудованого елемента відеокамери. Така панель забезпечує вже два канали спілкування – аудіо та відео.

Так само в корпус панелі виклику вбудовують інфрачервоне (ІЧ) підсвічування. Її достатньо для того, щоб можна було розпізнати людину в умовах відсутності світла на відстані в кілька метрів.

Є моделі із вбудованими зчитувачами карток, «таблеток» TouchMemory, біометричними модулями.

Принцип роботи панелей

Принцип роботи дуже простий, з усіх органів управління на звичайній (без вбудованих зчитувачів) панелі виклику присутні:

  • кнопка подачі сигналу на домофон (у разі приватного будинку);
  • клавіатура для набору номера квартири, що викликається (у разі встановлення домофонії в багатоквартирному будинку) і дві сервісні кнопки (для введення керуючого коду, підтвердження виклику).

Після здійснення виклику (натискається кнопка або набирається номер квартири, потім підтверджується виклик) сигнал надходить на домофонний блок абонента. У його якості виступає або аудіотрубка, або відеопанель.

Господар приміщення може відповісти на дзвінок підняттям трубки (аудіодомофонія), натисканням сенсорної або механічної клавіші на передній панелі відеодомофону hands-free. Після короткого діалогу, під час якого з'ясовується мета візиту, завдання панелі виклику вважаються виконаними.

Господар може скинути виклик або відкрити електромагнітний, електромеханічний замок дверей віддалено.

Де встановлюють панель виклику

Досвідчені монтажники радять розміщувати панель біля дверей на висоті близько 140-150 см. Але тут є нюанс – кут огляду відеокамери в панелі повинен захоплювати обличчя людини. Тому попередньо перед встановленням варто з'ясувати, хто приходитиме в гості частіше. Якщо ваш гість – баскетболіст, краще поставити панель вище.

Установка на капітальній стіні біля дверей – найкращий варіант. Тоді кабелі, якими панель виклику підключається до домофонії на об'єкті, знаходяться в стаціонарному стані, не перетираються.

Другий варіант установки – на вхідних дверях. Такий спосіб монтажу панелі виклику найчастіше застосовують на металевих дверях в під'їзд багатоквартирних будинків. Переваги такого підключення – панель знаходиться в одному блоці з електрозамком, сигнальні дроти та проводи подачі електроживлення «заходять» у порожнину дверної панелі одним блоком, в одному броньованому кожусі. Так вони надійніше захищені від перетирання.

Огляд популярних моделей

Найбільш популярними моделями викличних панелей серед наших клієнтів та партнерів на момент огляду вважаються ARNY AVP-05 NEW та ARNY AVP-NG230 2 MPX.

  1. AVP-05 NEW - це 4-х провідна модель, з кутом огляду 74 °, роздільною здатністю відеосигналу 960х576 пікселів, в антивандальному корпусі. Підійде в пару практично до всіх моделей відеодомофонів ARNY. Належить до економ-класу цього типу пристроїв домофонії.
  2. AVP-NG230 2 MPX - теж 4-х провідна, проте кут огляду і роздільна здатність відеосигналу краще. Чим у попередньої моделі - відповідно 115 ° і 1920х1080 (і менше). Антивандальний корпус. Відмінно працює в парі з відеодомофонами ARNY, у назві яких є позначка «2 МРХ».

З приводу сумісності панелей з домофонами – звертайтесь за консультацією до нас!

Де можна купити панель виклику? Відповідь – у нас! Також рекомендуємо відразу замовити встановлення або заміну старої панелі у наших фахівців.

Є питання або потрібна допомога?

Замовляйте дзвінок консультанта!

Дякуємо, запит відправлений. Ми скоро зв'яжемося з вами!
Чат с менеджером