Встановлення домофону в офіс

Такі приміщення, як офіс, можуть займати як одну кімнату, так і всю будівлю. Характеризується такий об'єкт з погляду інсталятора систем безпеки рядом унікальних параметрів.

Серед них:

  • різний рівень доступу до окремих приміщень чи кабінетів;
  • наявність інших систем безпеки, крім домофонної системи;
  • критеріїв безпеки офісу може бути надто багато для домофонії;
  • в офісі набагато більше користувачів та відвідувачів з правом доступу (людей із ключами), ніж у квартирі;
  • висока інтенсивність роботи вхідної групи, дверей між приміщеннями всередині офісу та ін.

Тому перелік того, що входить до комплекту домофону для офісу набагато більше, ніж комплект поставки звичайної квартирної домофонії.

Стандартний комплект відеодомофону для офісу:

  • відеодомофон;
  • панель виклику (можливо дві);
  • електромагнітний чи електромеханічний замок;
  • додаткові відеокамери;
  • додаткові пристрої реагування на тривогу (зовнішні та внутрішні сирени, шлагбауми тощо).

Зазначимо, що відеодомофон (наприклад, ARNY AVD-1060 2MPX WiFi має функцію вбудованої відеоаналітики – детекцію руху. При виявленні в заданому довільним чином секторі огляду руху відеодомофон автоматично записує подію або подає сигнал на виконавчий пристрій (сирену тощо).

Переваги встановлення домофону в офіс

Як уже сказано, в офісі може бути встановлене кілька систем безпеки. Сучасний домофон може допомогти заощадити бюджет на забезпечення офісу та його співробітників, відвідувачів безпекою. Яким чином? Для прикладу наведемо два варіанти.

  1. Заміщення СКУД. Системи керування доступом, яка справді має розвинений інтерфейс керування, може бути інтегрована у систему обліку робочого часу тощо. Сьогодні є біометричні СКУД, які з лишком покривають потреби офісів у функціоналі. Однак і вартість їхня немаленька.

    В даному випадку функціональність домофона позбавлена зайвих функцій, при цьому відмінно виконує завдання пропуску за допомогою ключів («таблетка», карта) і за викликом. При запиті доступу сторонньою особою можна записати та зберегти її відео- та фотозображення.

  2. Заміщення системи відеоспостереження (CCTV). Відеодомофон можна оснастити додатковими камерами. Так, згадана модель ARNY AVD-1060 2MPX WiFi підтримує підключення до 3-х відеокамер.

Окрім цього, відеодомофоном в офісі можна керувати за допомогою програми на смартфоні.

Це лише основні переваги встановлення відеодомофону в офісі. У кожному індивідуальному випадку переваги можна нарахувати значно більше.

Як вибрати домофон в офіс

Сценарій вибору домофону дуже простий, хіба що у вас складна конфігурація офісу і є нетривіальні завдання для домофонії. В останньому випадку звертайтеся до нашого консультанта, це значно скоротить час на уточнення технічних можливостей домофону на вашому об'єкті.

Вибір моделі пристрою в офіс (аудіодомофон або відеодомофон) такий:

Визначаємося, аудіо-або відеодомофон потрібен. Відеодомофон – традиція для офісу.

  • розмір дисплея відеодомофону;
  • кількість каналів (від них залежить кількість додаткового обладнання);
  • дозвіл відеосигналу (впливає на якість відео в записі та на екрані домофону);
  • обсяг пам'яті (обсяг картки microSD для запису та зберігання відео та фото);
  • можливість підключення до смарт-телевізорів, об'єднання в інтерком;
  • можливість керування за допомогою смартфона.

Після цього оцінюється вартість робіт з інсталяції домофонії, ведуться відповідні роботи та наприкінці них ваш офіс надійно захищений!

Є питання або потрібна допомога?

Замовляйте дзвінок консультанта!

Дякуємо, запит відправлений. Ми скоро зв'яжемося з вами!
Чат с менеджером