Установка домофона триває від 2-х до 7-ми годин.
Існує безоплатний ремонт і платний ремонт. Безоплатний ремонт і заміна вийшовшого з ладу обладнання на нове проводиться при проведенні Технічного Обслуговування та виконання Ваших заявок. Платний ремонт або заміна обладнання проводиться при крадіжці обладнання, повторній вандальній дії та ремонті аудіо трубки по закінченні гарантії. Особливо звертаємо Вашу увагу - при платному ремонту Ви, як абонент, платите тільки за встановлену запчастину при дотриманні правил користування. Усі ремонтні роботи, як і виклик, безоплатні.
Вартість установки залежить від поверховості будинку, від кількості бажаючих встановити домофон, від моделі трубки, яку Ви оберете, і звичайно від установки нових дверей у Вашому парадному або без установки дверей. І все ж вартість встановлення домофону становитиме від 270 грн. Більш конкретну вартість, індивідуально для вас, ви зможете дізнатися просто замовивши дзвінок, після чого наші менеджери звяжуться з вами в самий найближчий час і зможуть вас проконсультувати в повному обємі.
Без заміни двері в парадному монтаж домофонної системи становитиме приблизно 15 робочих днів. Із заміною двері в парадному монтаж домофонної системи становитиме приблизно 20 робочих днів.
Так як наша асоціація домофонних компаній працює на ринку для надання даних послуг ми підкажемо Вам ті ключові пункти, на які слід звернути увагу в дужках нами позначили критерії Вашого відбору. А право вибору залишається за Вами.
1. Скільки років на ринку працює компанія? (Не менше 10 років).
2. Адреса та розташування офісу. (Бажано в центральних районах і не далеко від метро).
3. Графік роботи інформаційного центру для прийому заявок. (Бажано без вихідних).
4. У Договорі на монтаж домофонної системи має бути зазначено, що домофонная система після оплати, в повному комплекті, належатиме Вам (Не будьте заручниками так званої «оренди» обладнання).
5. Система знижок і пільг на вартість Технічного Обслуговування домофонного обладнання.
Договір укладається Вашим представником по будинку або підїзду. Представник діє за дорученням мешканців будинку на підставі «Протоколу зборів мешканців».
Якщо у Вас в квартирі або у Вашому підїзді сталася поломка обладнання, необхідно зателефонувати в інформаційний Центр по телефону 490-71-11 (працює без вихідних), і зробити заявку на ремонт. Термін усунення несправності від 24 годин і до 3-х днів з моменту оформлення заявки і залежить від характеру поломки і складності виконання робіт.
Необхідно надати дані власника квартири, можна в телефонному режимі, протягом 1 дня квартира підключається, оплата майстру на місці, надається квитанція про оплату. Вартість залежить від типу обраної Вами трубки.
Оплатити квитанції можна в Приватних кабінетах Приват24 та Ощад 24/7, а також через сервіси електронних платежів iPay.ua і Portmone. Обов'язково вкажіть адресу та особовий рахунок, які зазначено на квитанції.
Посилання на оплату для кожної обслуговуючої компанії знаходяться на сторінці «Оплата послуг он-лайн».
На сьогоднішній день без комісії квитанцію можна оплатити в офісі Компанії та при оплаті через сервісPortmone.
Демонтаж, а так само повторне підключення трубки може робити тільки майстер домофонної компанії. Це проводиться для Вас безоплатно. При самостійному знятті, а потім також при повторному підключенні трубки Ви порушите цілосность всєї домофонної системи на підїзді, що призведе до збоїв у її роботі. Усунення даної несправності, для Вас, що вивів систему з робочого стану, буде платним згідно цін на день усунення несправності.
Заповніть форму, щоб отримати консультацію та персональну пропозицію.