Впевнені, багато хто з читачів, жителів багатоквартирних будинків, стикалися з сусідами, яким єдиним в під'їзді не потрібен був домофон, вони не збиралися платити абонплату за домофон.
Знайоме?
Ми вирішили полегшити спілкування ініціативних груп мешканців з сусідами, розповівши, що таке обслуговування домофонних систем і за що платяться гроші при установці домофона і внесення абонплати.
Стандартні поломки домофона
Обслуговування системи контролю та управління доступом (СКУД) в більшості випадків - ремонт і профілактика її елементів. Так, завдяки сервісних робіт вам не доведеться в житті знайомитися з такими несправностями, як:
вихід з ладу електрозамку;
відсутність зображення на відеодомофони;
відсутність сигналу виклику і передачі сигналу відкриття замку;
вихід з ладу петель двері, доводчика;
перекіс дверного полотна (неможливо закрити двері);
вихід з ладу панелі виклику;
перестають розпізнаватися ідентифікатори відкриття замку;
погіршення звуку динаміків (не чути співрозмовника) і т.д.
До переліку не увійшли: механічні поломки (через дії вандалів, неакуратний винос великогабаритних речей), розрив кабелів зв'язку, «злетіли» настройки домофона і т.п.
Більшість з наведених поломок буває рідко, але вони бувають. Отже:
У чому полягає обслуговування домофону
На більшості сайтів зазначено роз'яснення типу «профілактичні роботи, змащування петель, перевірка замку ....». Цей нудний перелік не можна приводити як аргумент за укладення колективного договору на обслуговування домофону. Або договору з керуючою компанією. Будь-який мешканець може взяти солідол і самостійно змастити дверні петлі. Або приклеїти ущільнювальну стрічку, щоб двері не обмерзали і протяг не гуляв по під'їзду.
Ось перелік реальних робіт, який прояснює, в чому полягає обслуговування домофону в реальності:
перевірка і налаштування електромагнітного замка;
перевірка і регулювання доводчика двері;
перевірка і регулювання щільності зачинення дверей в під'їзд.
Мало? Додайте сюди можливість безкоштовного виклику фахівця в аварійному випадку (не відкривається замок і т.п.), прошивку ключів для нових користувачів або заміну старих, видачу замість загублених (за окремими умовами договору з домофонної компанією і т.п.).
Самий зрозумілий і вагомий аргумент на користь укладення річного договору на обслуговування домофону в багатоквартирному будинку - невелика абонентська плата краще, ніж великі витрати на заміну вкрай поламаного пристрої та одноразову оплату роботи фахівця.
Скільки коштує річне обслуговування домофону вам розкажуть після кількох уточнюючих питань по тел. 044 490 7111 або 068 490 7111!
Є питання або потрібна допомога?
Замовляйте дзвінок консультанта!