Як все-таки організувати ремонт домофонного обладнання в цих складних умовах, як підтримувати контроль і управління доступом в квартири, як підтримувати чистоту в під'їзді тим, що «відрізати» доступ в нього вандалам?
Для початку, необхідно попередньо усунути явні можливі причини виходу панелей виклику, домофонів та іншого обладнання з ладу. Їх перелік невеликий, і практично ні одну з них не ліквідує сервіс ремонту домофонів. Тількі спеціалісти ОСББ:
Тепер ми підійшли до визначення, яку частину домофон можуть ремонтувати мешканці самостійно або із залученням знайомих, перевірених майстрів. Або тільки за допомогою компанії, з якою ОСББ уклало договір.
Наприклад, відеодомофон, що придбано індивідуально, мешканці можуть нести в ремонт в «свою» фірму. Та й виконати на місці ремонт трубки домофона можна, викликавши майстра по оголошенню.
Панель виклику краще відремонтувати силами домофонної компанії, з якою укладено договір. Чому? Тому що її фахівець знає специфіку даної моделі, дані про її налаштування зберігаються централізовано в архівах компанії, в курсі документації на налаштування, їх гарантійних термінів і т.п. Плюс домофонна компанія несе відповідальність за договором і законодавством України за дотримання умов договору.
А можна ще простіше - зателефонувати 044 490 71 11 до Київської асоціації домофонних компаній, яка надасть всі необхідні консультації, укладе договір, надасть зручний сервіс сплати абонплати та виконає на договірних і індивідуальних умовах ремонт домофона в Києві!
Є питання або потрібна допомога?
Замовляйте дзвінок консультанта!