Як організувати ремонт домофонного обладнання в багатоквартирному будинку?

Чим відрізняється багатоквартирний будинок від мурашника? Мається на увазі, крім очевидних відмінностей. Муравйов тисяча, а думка - одна. А в будинку - мешканців тисяча, і стільки ж думок. Саме тому так часто мешканці не можуть знайти спільну точку зору і рішення того, хто, як і коли буде займатися ремонтом і обслуговуванням домофонної системи. Або не буде зовсім.

Як все-таки організувати ремонт домофонного обладнання в цих складних умовах, як підтримувати контроль і управління доступом в квартири, як підтримувати чистоту в під'їзді тим, що «відрізати» доступ в нього вандалам?

Для початку, необхідно попередньо усунути явні можливі причини виходу панелей виклику, домофонів та іншого обладнання з ладу. Їх перелік невеликий, і практично ні одну з них не ліквідує сервіс ремонту домофонів. Тількі спеціалісти ОСББ:

  • позамежні значення напруги, частоти і струму в електричній мережі будинку;
  • попадання грозового розряду (блискавки) або впливу короткого замикання на струмопровідні елементи панелів виклику, домофонів;
  • попадання опадів або бруду (дощ, роса, пил) всередину корпусів панелі виклику, домофона;
  • руйнівний механічний вплив (вандалами можуть бути і мешканці, які діють зсередини під'їзду).

Тепер ми підійшли до визначення, яку частину домофон можуть ремонтувати мешканці самостійно або із залученням знайомих, перевірених майстрів. Або тільки за допомогою компанії, з якою ОСББ уклало договір.

Наприклад, відеодомофон, що придбано індивідуально, мешканці можуть нести в ремонт в «свою» фірму. Та й виконати на місці ремонт трубки домофона можна, викликавши майстра по оголошенню.

Панель виклику краще відремонтувати силами домофонної компанії, з якою укладено договір. Чому? Тому що її фахівець знає специфіку даної моделі, дані про її налаштування зберігаються централізовано в архівах компанії, в курсі документації на налаштування, їх гарантійних термінів і т.п. Плюс домофонна компанія несе відповідальність за договором і законодавством України за дотримання умов договору.

Рекомендації, як в багатоквартирному будинку підтримувати працездатність домофон:

  • від імені мешканців ОСББ з домофонною компанією укладає договір, в якому чітко прописані умови установки, ремонту, обслуговування домофону, панелі, зчитувача, дотягувача двері, електромагнітного (найчастіше встановлюється в під'їздах багатоповерхівок) замку, дверного полотна, кнопок виходу, проводів;
  • всі контакти компанії-партнера вказуються на видних місцях для інформування мешканців;
  • мешканці чітко в строк оплачують абонентську плату за договором;
  • компанія в обумовлені в договорі терміни проводить обслуговування та контроль працездатності домофон (у доступній частині).

А можна ще простіше - зателефонувати 044 490 71 11 до Київської асоціації домофонних компаній, яка надасть всі необхідні консультації, укладе договір, надасть зручний сервіс сплати абонплати та виконає на договірних і індивідуальних умовах ремонт домофона в Києві!

Є питання або потрібна допомога?

Замовляйте дзвінок консультанта!

Дякуємо, запит відправлений. Ми скоро зв'яжемося з вами!
Чат с менеджером