Тепер по порядку. Аргументи противників укладення Договору були вельми вагомі. Що може статися, запитували вони, адже домофонная система сучасна і нова, призначена для активної експлуатації. Всі основні вузли захищені та не мають відкритого доступу, а все обладнання знаходиться в закритому опалювальному приміщенні. Тим більше, і це був їхній головний аргумент, фірма-установник надала гарантію. У разі виходу з ладу системи всі ремонтні роботи по відновленню проводяться безкоштовно.
А ось аргументи прихильників укладення Договору були більш переконливі. Судіть самі. Вони почали з головного аргументу супротивників.
Гарантія. Виявляється, що гарантійний ремонт домофона, як і будь-який іншої побутової техніки, передбачає усунення тільки тих неполадок, які безпосередньо можуть бути повязані з виробничим браком, та й то тільки в перебігу певного періоду часу. А ось все що стосується недбалого ставлення, то чи перепадів електрики, температур, то чи вандальних дій третіх осіб, недотримання правил експлуатації, самостійного втручання в роботу системи, що частенько буває в період ремонту квартир, виявляється, не підлягає гарантійному обслуговуванню. У цих випадках при відсутності Договору на технічне обслуговування домофону, фірма-установник відмовить нам у ремонті, або виставить рахунок за комерційною ціною. Ціна буде враховувати всі кризи, всякі курси, і доставку запчастин кораблем через півсвіту. Не виключено, що нам доведеться розщедритися на суму, часом порівнянну з вартістю нової установки домофона. А час? Час простою не робочої системи. Адже при укладанні Договору, термін ремонту обмовляється мало не 24 години. Все залежить від характеру і причини поломки.
За комплекс послуг фірми з підтримки працездатності всієї системи щомісячна абонентська плата становить в середньому 11 гривень. Погодьтеся, сума невелика, для бюджету не накладно.
Заявки на ремонт приймаються без вихідних з 9-00 до 20-00. Що нам, як замовнику послуг, дуже зручно.
Фахівці сервісної служби приходять за викликом з пронумерованим бланком замовлення-наряду на ремонтні роботи, де після закінчення ремонту замовник, тобто Ми, підписуємо його, що задоволені якістю та термінами виконання робіт.
Тому, наша рекомендація - не економте на технічному обслуговуванні домофонної системи.
Як говориться - «Скупий платить двічі!»
Довіряйте тільки досвідченим і високо кваліфікованим фахівцям, що працюють в легальних, зарекомендовавших себе на ринку компаніях! І памятайте! Без технічного обслуговування будь-яка мало-мальськи незначна поломка перетворить Вашого «сторожа», домофонну систему, просто в набір непотрібних плат і дротів.
Є питання або потрібна допомога?
Замовляйте дзвінок консультанта!