Що робити, якщо домофон не обслуговує жодна компанія: ремонт, модернізація, сервіс

Домофони без обслуговування - як покинуті діти. Діти, здатні захистити вас і ваших дітей. Найприкріше, що вони перестають правильно працювати і захищати тоді, коли це дуже і дуже потрібно. Все «спокійно і за планом» в тих будинках, де за домофон наглядають спеціалізовані компанії. Їх фахівців ви начебто і не бачите, але вхідна група і домофон завжди в порядку - електромеханічні і електромагнітні замки завжди чітко потрапляють засувками в відповідні щілини на одвірках, звук в динаміках чистий і чіткий, двері працюють чітко та тихесенько ... А втім, давайте розглянемо докладніше, в чому полягає обслуговування домофону і що робити, якщо його не обслуговує домофонна компанія.

Ми почали з порівняння про покинутих дітей. Дійсно, так трапляється, коли:

  • ні збори мешканців, ні керуюча компанія не подбали укласти договір на обслуговування домофону;
  • обслуговуюча раніше домофон компанія або мешканці припинили дію договору.

Що відбувається з домофонами в тому ж багатоквартирному будинку? Правильно, деякий час всі користуються. Безкоштовно. Надійно. Комфортно. Але домофон - система з безліччю механічних, електричних та електронних компонентів. Деякі з них працюють в динаміці. Період поломок настає обов'язково. І тут в подальшому можливі дві лінії поведінки:

  • мешканці кожен самостійно шукають і викликають фахівців з домофонним обладнання для ремонту;
  • об'єднання мешканців бере відповідальність на себе і укладає новий договір з обслуговуючою компанією.

Питання - чи потрібно укладати договір на обслуговування домофону? Потрібно. І ось чому: поломки здійснюються вибірково за часом. Коли кілька разів на місяць або навіть на тиждень в різних квартирах починають відмовляти домофони, ключі доступу перестають діяти, пропадає відео на моніторах відеодомофонів і т.п. - це напружує, вірно? Крім того, що домофон не працює через поломки, приходять майстри з різних компаній і починають відключати його на час пошуку несправності, кодів замків та ін., Що подовжує час «простою» домофонів і серйозно послаблює рівень захисту будинку від злодіїв і вандалів. Централізоване обслуговування позбавляє мешканців від цього «різноманіття» ремонтів і втрати часу.

Як укласти договір на обслуговування домофону? Нічого складного немає. Для цього:

  • виберіть відповідне по функціоналу (аудіо- або відеодомофон, провідний, бездротової, аналоговий, мережевий і т.п.) обладнання. Як мінімум, визначитеся з викличною панеллю так, щоб всі мешканці були згодні на її установку. Якщо немає згоди на централізоване постачання домофонів (обладнання, яке встановлюється безпосередньо в квартирі), то вибір «домашніх» пристроїв можете залишити за мешканцями (це врахує їх індивідуальні переваги і критерії);
  • якщо все обладнання вже встановлено - попередній пункт можна виключити;
  • в будь-якій компанії, наприклад в Київській асоціації домофонних компаній, з'ясуйте, скільки коштує річне обслуговування домофону;
  • зберіть ви або відповідальний в об'єднанні мешканців будинку (або мешканців квартир під'їзду) підписи сусідів під «петицією» про встановлення домофону в під'їзді;
  • зверніться в кращу домофонну компанію з пропозицією про укладення договору.

Договір з вашого боку може бути укладений від імені офіційно оформленого об'єднання мешканців, або всіх мешканців поіменно. Брати на себе відповідальність укладення договору на своє ім'я зазвичай ніхто з мешканців брати не бажає, тому що це висока відповідальність.

Звертайтеся!

Є питання або потрібна допомога?

Замовляйте дзвінок консультанта!

Дякуємо, запит відправлений. Ми скоро зв'яжемося з вами!