Чому завдання ремонту встає несподіванно? Тому що власники домофонних систем рідко турбуються про якісь профілактичні роботи. Зрозуміло, що ті ж панелі виклику часто працюють десяток років без втручання. Тому господарі і користувачі, що звикли до їх безвідмовності і стають перед фактом поломки дуже різко. І в самий незручний момент, за законом підлості.
Київська асоціація домофонних компаній, крім перевірених моделей відеодомофонів обладнання, підтримує в асортименті найсвіжіші моделі від ARNY, Commax, Dahua, Hikvision. Це зобов'язує асоціацію підтримувати потужний сервісний центр із сучасним обладнанням і технологіями для ремонту домофонного обладнання. Гасло «ми йдемо в ногу з часом» - насправді не тільки гасло, а й реальність.
З чого складається відеодомофонами система
Набір обладнання цієї системи безпеки простий:
Будь-яке з цих пристроїв можна відремонтувати в сервісному центрі компанії Безпека.
Умови і порядок ремонту
Найпопулярніше звернення клієнта - «зламався домофон». Після цих слів все починається. З'ясовується звичайно ж, характер несправності. Надалі рекомендується провести ті чи інші дії. Наприклад, перевірити, чи не обрізав чи «добрий» людина в під'їзді дроти, що сполучають викличну відеопанель. Чи не «злетіли» чи налаштування wifi-відеокамер, підключених до відеодомофону. Та й раптом провайдер або розвинений в сфері IT синочок поміняв IP-адресацію в домашньому роутере, що відповідає за бездротовий зв'язок між елементами домофон ... Тут варіантів маса, вірно?
На наступному етапі приймається рішення, як і ким буде доставлено несправне обладнання в сервісний центр. Деякі власники володіють достатньою компетенцією, щоб зняти пристрій самостійно. Іншим потрібна допомога фахівця. В цьому випадку власнику необхідно викликати кваліфікованого монтажника, бажано з офіційно обслуговуючої компанії. Надалі пристрій відправляється в сервісний центр.
Тут визначається суть поломки, і приймається рішення про виконання гарантійного або оплачуваної ремонту. Відповідь на питання, скільки коштує ремонт домофонного обладнання, сервісний центр дає після прийняття рішення про те, що поломка не відноситься до виконання гарантійних зобов'язань.
У будь-якому випадку доставку в сервісний центр і назад оплачує клієнт. Послуги монтажника, який зніме і поверне на місце пристрій, оплачує так само власник.
У будь-якому випадку сервісний центр буде тримати вас в курсі всіх дій з вашим пріхворнувшім елементом домофонної системи. Практика показує, що ремонти придбаного в безпеки обладнання рідкісні, гарантійні випадки теж рідкість. Та й вартість післягарантійного не захмарні. А завдяки наявності складу запчастин в сервісному центрі тимчасові витрати на ремонт - мінімальні!
Є питання або потрібна допомога?
Замовляйте дзвінок консультанта!