Є питання або потрібна допомога?
Замовляйте дзвінок консультанта!
Допомога, рада, консультація, і в тому числі реальна історія успіху! - те, що потрібно будь-якій людині, яка занурилась в сферу систем безпеки. Тому кожна компанія ринку безпеки формує пул відповідей на питання, що саме часто задаються (старі добрі FAQs!) клієнтами і партнерами. Ну, а найголовніше - формує перелік послуг. Хорошим підходом є набір послуг, які повноцінно «перекривають» потреби одна одної. Наприклад - якщо компанія продає домофони, то у неї є послуга або дружня компанія, яка займається цим самим монтажем.
Мета такого підходу до обслуговування покупця або постачання партнеру - зробити так, щоб завдання кінцевого користувача було вирішене на 100%!
Отже, який же перелік послуг Київської асоціації домофонних компаній?
Почнемо по порядку.
Ви — наш клієнт, якщо у вас з’явилась задумка встановити панель виклику з вбудованою відеокамерою на хвіртку огорожі навколо будинку або біля самих дверей, та відеодомофон всередині біля входу. Ця комплектація домофонії — кращий спосіб ідентифікувати гостя, адже працює два канали передачі інформації - відео та аудіо!
Київська асоціація домофонних компаній в якості виконавця - гарантія сумісності обладнання, якості його установки і зв'язку.
Поки «в ходу» аудіодомофонні системи, проте все частіше мешканці багатоповерхівок (особливо новобудов) придивляються і до багатоквартирних викличних панелей і відеодомофонів. Другі тут можна підбирати з урахуванням індивідуальних переваг.
І тут КАДК — на висоті!
Частий випадок, коли мешканці змінилися в квартирі, а домофона або доступу до домофону немає. Або інший варіант - мешканцям перестала подобатися домофонна трубка, е велике бажання поставити домофон без трубки, з гучним зв'язком. Замінити швидко допомагає КАДК.
Підтримка в складні моменти експлуатації, коли трапляється поломка домофонів - вкрай незайва. Не турбуватися з приводу хто буде ремонтувати панель виклику, носити домофон в сервісний центр, взаємодіяти з мешканцями з приводу ключів і т.п. - бере на себе КАДК. Ніщо так не заспокоює, як укладений договір, вчасно сплачені рахунки, своєчасно надані послуги з ремонту обладнання!
Відхід з ринку консьєржок, відсутність камер відеоспостереження у парадних, неконтрольоване обслуговування металопластикових дверей (очищення від криги, змазка петель, контроль стану доводчиків, цілісності двері і т.п.) зробило їх жертвою вандалів і просто обладнанням, яке виходить «в тираж».
Київська асоціація домофонних компаній рекомендує і ставить надійні металеві двері замість віджилих своє металопластикових, які слабо реагують на атаки вандалів і кліматичні умови.
Відповідь на це питання варто отримати по телефону або задати кілька питань в письмовій формі. Тоді і відповідь отримаєте чітку і структуровану. Поки ж згадаємо:
Віддалене обслуговування сьогодні на гребені популярності. Для цього є кілька причин:
Для цього на сайті розроблені форми автоматичного відсилання:
Запитуйте, цікавтеся, будьте в курсі новинок функціоналу і «залізяк» домофонії!