Є питання або потрібна допомога?

Замовляйте дзвінок консультанта!

Дякуємо, запит відправлений. Ми скоро зв'яжемося з вами!

Послуги для наших клієнтів

Допомога, рада, консультація, і в тому числі реальна історія успіху! - те, що потрібно будь-якій людині, яка занурилась в сферу систем безпеки. Тому кожна компанія ринку безпеки формує пул відповідей на питання, що саме часто задаються (старі добрі FAQs!) клієнтами і партнерами. Ну, а найголовніше - формує перелік послуг. Хорошим підходом є набір послуг, які повноцінно «перекривають» потреби одна одної. Наприклад - якщо компанія продає домофони, то у неї є послуга або дружня компанія, яка займається цим самим монтажем.

Мета такого підходу до обслуговування покупця або постачання партнеру - зробити так, щоб завдання кінцевого користувача було вирішене на 100%!

Отже, який же перелік послуг Київської асоціації домофонних компаній?

Почнемо по порядку.

Підключення відеодомофона

Ви — наш клієнт, якщо у вас з’явилась задумка встановити панель виклику з вбудованою відеокамерою на хвіртку огорожі навколо будинку або біля самих дверей, та відеодомофон всередині біля входу. Ця комплектація домофонії — кращий спосіб ідентифікувати гостя, адже працює два канали передачі інформації - відео та аудіо!

Київська асоціація домофонних компаній в якості виконавця - гарантія сумісності обладнання, якості його установки і зв'язку.

Підключення багатоквартирного будинку

Поки «в ходу» аудіодомофонні системи, проте все частіше мешканці багатоповерхівок (особливо новобудов) придивляються і до багатоквартирних викличних панелей і відеодомофонів. Другі тут можна підбирати з урахуванням індивідуальних переваг.

І тут КАДК — на висоті!

Підключення квартири в підключеному будинку

Частий випадок, коли мешканці змінилися в квартирі, а домофона або доступу до домофону немає. Або інший варіант - мешканцям перестала подобатися домофонна трубка, е велике бажання поставити домофон без трубки, з гучним зв'язком. Замінити швидко допомагає КАДК.

Для ОСББ і керуючих багатоквартирними будинками, об'єднань мешканців

Підтримка в складні моменти експлуатації, коли трапляється поломка домофонів - вкрай незайва. Не турбуватися з приводу хто буде ремонтувати панель виклику, носити домофон в сервісний центр, взаємодіяти з мешканцями з приводу ключів і т.п. - бере на себе КАДК. Ніщо так не заспокоює, як укладений договір, вчасно сплачені рахунки, своєчасно надані послуги з ремонту обладнання!

Заміна металопластикових дверей

Відхід з ринку консьєржок, відсутність камер відеоспостереження у парадних, неконтрольоване обслуговування металопластикових дверей (очищення від криги, змазка петель, контроль стану доводчиків, цілісності двері і т.п.) зробило їх жертвою вандалів і просто обладнанням, яке виходить «в тираж».

Київська асоціація домофонних компаній рекомендує і ставить надійні металеві двері замість віджилих своє металопластикових, які слабо реагують на атаки вандалів і кліматичні умови.

Які ще є послуги?

Відповідь на це питання варто отримати по телефону або задати кілька питань в письмовій формі. Тоді і відповідь отримаєте чітку і структуровану. Поки ж згадаємо:

  • встановлення та підключення безконтактної кнопки виходу;
  • оснащення та монтаж домофонів в лікарнях та інших медустановах, в заміській нерухомості, в дворах і на дитячих майданчиках, в держустановах і т.п .;
  • авторизована майстерня по ремонту обладнання домофон і ін.

Послуги для клієнтів на сайті

Віддалене обслуговування сьогодні на гребені популярності. Для цього є кілька причин:

  • простота спілкування з фахівцем (не треба нікуди їхати і чекати годинами консультацію і ін.);
  • економія часу (не сидіть в черзі);
  • захищеність від найменшої можливості підхопити інфекцію типу коронавируса.

Для цього на сайті розроблені форми автоматичного відсилання:

  • замовлення ключів для домофонів;
  • онлайн-оплата;
  • виписка квитанції на оплату;
  • замовлення ремонту, заміни обладнання;
  • база накопичених Часті запитання (поширених запитань і відповідей, вона ж FAQ).

Запитуйте, цікавтеся, будьте в курсі новинок функціоналу і «залізяк» домофонії!

Чат с менеджером