Існує безоплатний ремонт і платний ремонт. Безоплатний ремонт і заміна вийшовшого з ладу обладнання на нове проводиться при проведенні Технічного Обслуговування та виконання Ваших заявок. Платний ремонт або заміна обладнання проводиться при крадіжці обладнання, повторній вандальній дії та ремонті аудіо трубки по закінченні гарантії. Особливо звертаємо Вашу увагу - при платному ремонту Ви, як абонент, платите тільки за встановлену запчастину при дотриманні правил користування. Усі ремонтні роботи, як і виклик, безоплатні.
Є питання або потрібна допомога?
Замовляйте дзвінок консультанта!
Если у вас возникли сложности с регистрацией на сайте, то эта инструкция вам поможет.
Для регистрации вам нужен Номер личного счета для регистрации на сайте. Ниже представлены примеры квитанций по оплате за техническое обслуживание домофона, где жёлтым цветом отмечен номер личного счёта (Особовий рахунок для регистрации на сайте).
Ми хочемо, щоб кожен абонент був задоволений якістю послуг домофонної компанії.
Якщо у вас є питання, скарги або пропозиції - звертайтесь до нашої «Служби якості»:
— за телефоном 067 469 11 61
— на пошту empl@ukrbudsvit.com
Ми обов'язково розглянемо ваше звернення і відповімо протягом робочого дня.