Демонтаж, а так само повторне підключення трубки може робити тільки майстер домофонної компанії. Це проводиться для Вас безоплатно. При самостійному знятті, а потім також при повторному підключенні трубки Ви порушите цілосность всєї домофонної системи на підїзді, що призведе до збоїв у її роботі. Усунення даної несправності, для Вас, що вивів систему з робочого стану, буде платним згідно цін на день усунення несправності.
Є питання або потрібна допомога?
Замовляйте дзвінок консультанта!
Если у вас возникли сложности с регистрацией на сайте, то эта инструкция вам поможет.
Для регистрации вам нужен Номер личного счета для регистрации на сайте. Ниже представлены примеры квитанций по оплате за техническое обслуживание домофона, где жёлтым цветом отмечен номер личного счёта (Особовий рахунок для регистрации на сайте).
Ми хочемо, щоб кожен абонент був задоволений якістю послуг домофонної компанії.
Якщо у вас є питання, скарги або пропозиції - звертайтесь до нашої «Служби якості»:
— за телефоном 067 469 11 61
— на пошту empl@ukrbudsvit.com
Ми обов'язково розглянемо ваше звернення і відповімо протягом робочого дня.