Отже, перший варіант — домофон до здачі будинку в експлуатацію не був встановлений. Мешканці організувалися і вирішили обладнати свій будинок такою системою безпеки власними силами. В цьому випадку ми допомагаємо в підборі обладнання, придбанні, виконуємо офіційні умови гарантії. Відповідальність за монтаж і налаштування обладнання несуть самі мешканці.
Вкрай рідкісний варіант через відсутність кваліфікації, часу на монтаж у мешканців.
Другий варіант — в новобудові багатоквартирні домофони відсутні. Мешканці організувалися в ОСББ і готові укласти договір співпраці. Є випадки, коли мешканцям складно домовитися між собою. Тут ми готові поділитися досвідом, як все-таки досягти згоди. Частина його викладена в статті «Як вмовити сусідів встановити домофон з новими дверима в під'їзді?».
Досвід взаємодії з ОСББ показує, що найбільш ефективний «комплексний» договір:
Третій варіант — співпрацюємо з мешканцем, у якого існуючий домофон вийшов з якихось причин з ладу, не підлягає ремонту, і клієнт шукає, де купити домофон для багатоквартирного будинку такої ж моделі, як і у сусідів. На жаль, більшість пристрої, що остаточно вийшли з ладу вже зняті з виробництва. Тому наші послуги включають в себе пошук аналогічної, але більш нової моделі.
Нагадаємо — Київська асоціація домофонних компаній існує більше 10 років, включає в себе 6 компаній. Є кваліфікація, досвід, асортимент. Виходячи з цього, факторів вигідного співробітництва у нас кілька:
Робіть життя безпечніше! Звертайтеся!
Заповніть форму, щоб отримати пропозицію по установці домофонної системи.